“Stel je kijkt tv en de zender die op dat moment op staat is MEGA saai. Wat doe je?” – Dit ben ik regelmatig tegen de ondernemers die ik spreek 😅🙋🏼‍♀️. Het antwoord is dan altijd: “ja dan ga ik zappen…📺” Dit is exact, exact, exact wat jouw publiek all day every day op social […]

⛔️Stop even met wat je doet en bedenk je: wat is jouw toekomstige klant op dit moment concreet aan het doen? Wat voelt deze klant nu? En waar heeft hij of zij behoefte aan? Wanneer je op deze manier naar je zowel je aanbod als je marketing (&socials) kijkt kan het zijn dat je een

Met welke soort post of Stories kun je jouw toekomstige klant nu op dit moment bereiken?Read More »

Over het hebben van meerdere ondernemingen (lees: multi-passionate zijn) wordt veel geschreven en gesproken. Sommigen vinden het onverstandig en zien liever dat ondernemers zich focussen op één idee. Anderen vinden dat verschillende ideeën tot in hun oneindigheid kunnen worden uitgewerkt. Als je het mij vraagt ligt de waarheid ergens in het midden. Je kunt iemand die diep ongelukkig wordt

Hoe kun je meerdere ondernemingen tegelijkertijd hebben zonder overwhelmed te raken?Read More »

Wees even eerlijk naar jezelf, sta jij op dit moment voor wat je waard bent? Of houd je jezelf stiekem toch wat kleiner dan eigenlijk zou kunnen? Of behoor jij tot de groep zelfsaboterende ondernemers? Als ondernemer moet je jezelf kunnen onderscheiden. Met je koppie boven het maaiveld uit komen. Want laten we eerlijk zijn,

Waarom je moet staan voor wat je waard bent en wat jou dat oplevertRead More »